Tarieven

Tarieven

Per 1 januari 2024

Vrijzwemmen - extra.jpg

Tarieven

Dagbezoeken

  • 4 jaar en ouder: € 5,10
  • t/m 3 jaar: € 2,50
  • Woensdagmiddagpret: alleen op woensdagmiddag voor basisschooljeugd € 2,60. Let op: dit geldt niet in schoolvakanties.
  • Vroege Vogelzwemmen op vrijdagmorgen tussen 1 september en 1 mei van 7.00 tot 9.00 uur: € 3,50 (contant te voldoen bij de toezichthouder)

Meerbadenkaarten

excl. eenmalig zwempasje à € 5,-

(de kosten van het zwempasje is eenmalig en kan weer geladen worden met nieuwe badenpassen of andere activiteiten)

  • 10 badenkaart, half jaar geldig: € 47,50
  • 25 badenkaart, 1 jaar geldig: € 115,-
  • 50 badenkaart, 2 jaar geldig: € 220,-

Abonnementen

excl. eenmalig zwempasje à € 5,-

(de kosten van het zwempasje is eenmalig en kan weer geladen worden met nieuwe badenpassen of andere activiteiten)

  • kwartaalabonnement, 3 maanden geldig: € 138,-

Een kwartaal abonnement is 3 maanden geldig vanaf het eerste bezoek op of na de dag van aankoop. Het abonnement is persoonsgebonden.

Doelgroepkaarten

  • Baby-, Peuter-, Kleuterzwemmen
    één les: € 7,50
    5 lessen: € 34,-
  • Seniorenzwemmen
    één les: € 7,50
    5 lessen: € 34,-
  • Aquasporten
    (Aquarobic, Aquajogging, Pilates, AquaChi, Aquafit)
    één les: € 7,50
    5 lessen: € 34,-

Voordelige tickets bij Albert Heijn

Bij onze 'buren' Albert Heijn Van Etten aan het Schar zijn voordelige toegangskaartjes te koop bij de servicebalie.

Met ingang van maandag 6 januari 2025, na de kerstvakantie, worden onze tarieven met 3,5% geïndexeerd.

Let op: Bij aanschaf van een lessenkaart voor de Aquasporten betaalt u eenmalig € 10 inschrijfkosten, dit is inclusief de zwempas ter waarde van € 5. Het inschrijfgeld voor Baby-, Peuter- en Kleuterzwemmen bedraagt eenmalig € 20; dit is inclusief zwempas en een leuke knuffel.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.